Polub mnie na facebooku

czwartek, 2 stycznia 2014

co roku to samo

Kilka dni temu obiecałam sobie, że od stycznia zacznę się uczyć systematycznie. Mija już drugi dzień a książki jak leżały, tak leżą. Z resztą nie tylko one - ja również nie ruszam się z łóżka. Stracony czas postanowiłam zainwestować w ogarnięcie tego, co udało się stworzyć w ostatni dzień roku. Nie było to łatwe zadanie, gdyż to dopiero drugie moje portrety wykonane płci przeciwnej











I jak?


Na koniec dorzucam piosenkę, 
która od jakiegoś czasu zawładnęła moją playlistą




5 komentarzy:

  1. suchy szampon zawsze się sprawdzi :D

    OdpowiedzUsuń
  2. cała seria świetna, ale pierwsze jak dla mnie the best :)

    OdpowiedzUsuń
  3. kości policzkowe zawsze kradły moje serce !

    Plus za piękny, odświeżony wygląd bloga ;)

    OdpowiedzUsuń