Polub mnie na facebooku

piątek, 18 października 2013

staronowe

Korzystając z wolnego czasu zauważyłam pewną zależność: im więcej robię zdjęć, tym mniej ich publikuję. Zapewne spowodowane jest to moim lenistwem i chęcią szybkiego "pochwalenia się" uzyskanymi efektami, przez co zupełnie zapominam o reszcie zdjęć i szykuję się na następne, gdyż samo tworzenie fotografii sprawia mi większą przyjemność i satysfakcję, aniżeli obróbka czy późniejsza publikacja. Dziś postanowiłam odkopać stare, niepublikowane wcześniej prace i puścić w obieg.











Muszę również przyznać, że mam wyjątkowo duży zastój. Wyrażam jednak nadzieję, że poprawię się jak najszybciej, już niedługo będziecie mogli oglądać nowe twarzez którymi jeszcze nie miałam okazji współpracować. 










A może Ty chcesz posłużyć mi za modela/modelkę? 
Napisz na nasucharze@gmail.com, a kto wie,
 może się umówimy! :) 





8 komentarzy:

  1. o jezus, co to za czika?!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a to ona ten zboczony teledysk nagrała:| z kim Ty sie zadajesz dziewczyno...

      Usuń
  2. Ja, Aga! Ja, Aga! Wybierz mnie... Chce mieć portret twojego autorstwa! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma sprawy, jak będziesz w domu to pisz, Arnia Cię odpicuje :D

      Usuń
    2. Juhuuu! Cudowne dziewczynki. :)

      Usuń
  3. ja też bym chciała panie orzeszku! - twoja psychofanka <3

    OdpowiedzUsuń